Müügitingimused

1. Müügitingimused

Veebipoe www.cordeline.ee omanik on Cordeline OÜ (registrikood 10238636), asukohaga Laki 5, Tallinn. Müügitingimused kehtivad veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtte Cordeline OÜ (edaspidi veebipood) vahel kaupade ostmisel. Veebipood jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi ning annab muudatustest teada veebipoe www.cordeline.ee lehel. Veebipoe lehel on võimalik tasuda kauba eest pangalinkide kaudu : LHV PANK, SEB PANK, LUMINOR BANK, COOP PANK, SWEDBANK. Makseid vahendab Maksekeskus AS.

2. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde ning EI sisalda EV käibemaksu 20%. Hinnale lisandub tasu kaubale kättetoimetamise eest. Kauba kätte toimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kätte toimetamise viisist. Kätte toimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel olenevalt toote mõõtudest ja kaalust. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

3. Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil. Tehing jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kätte toimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

4. Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud:
1) ise kaubale järgi tulemine OÜ Cordeline lattu.
2) Omniva pakiautomaat
3) SmartPost/Itella pakiautomaat
4) kullervedu, kaup toimetatakse välisuksest välisukseni.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügitehingu jõustumisest. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul. Kauba saatmiskulud kannab OÜ Cordeline tingimusel, et tellimuse miinimumsumma on 100 € + km.

5. Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul [olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele]. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning veebipood www.cordeline.ee tagastab taganemisavalduse kättesaamisel tarbijale viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

6. Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood www.cordeline.ee vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Tarbijale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus. Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@cordeline.ee. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

7. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab Tarbija poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks, edastades isikuandmed logistikapartnerile kauba kohaletoimetamiseks. Veebipood saadab Tarbijale uudiskirju ning pakkumisi Tarbija e-maili aadressile ainult juhul, kui Tarbija on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Tarbijal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid. Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse tagab krüpteeritud andmeside pankadega ning sellele infole puudub Veebipoel ligipääs. Cordeline OÜ on isikuandmete vastutav töötleja. Cordeline OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

8. Tarbija õigused ja vaidluste lahendamine

Kui Tarbijal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@cordeline.ee või helistada telefonile 66 88 730. Kui Tarbija ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi.